Asociace PR agentur (APRA) vyhlásila výsledky osmého ročníku soutěže Česká cena za PR (ČCPR). PRAM Consulting si v konkurenci 117 soutěžních projektů vystoupil na příslovečnou bednu hned třikrát, v jedné z hlavních kategorií dokonce pro zlato.
Jednotlivé projekty mohly být přihlašovány do více kategorií zároveň, celkový počet přihlášek činil 209. PRAM Consulting byl nominován ve třech z 19 soutěžních kategorií s projektem krizové komunikace pro satelitní platformu Skylink.
![]() |
Patrik Schober a Marek Němec (uprostřed) při předávání ceny |
Zavedení poplatku vyvolalo od 30. 5. do konce roku 2012 přes sedm tisíc diskusních příspěvků na českém a dva a půl tisíce komentářů na slovenském internetu. V Česku o kauze vyšlo 240 online a 56 print článků, a mluvilo se o ní i ve 2 televizních a čtyřech rozhlasových reportážích. Ve slovenských médiích jsme zaznamenali 137 online, 36 print, 2 TV a 3 rozhlasové výstupy.
Tak určitě
Míru úspěšnosti naší krizové komunikace lze shrnout do jedné věty: nejen, že nedošlo k obávanému odlivu předplatitelů služby, během krizového období naopak jejich počet narostl o několik set tisíc – takové skóre nepředpokládal ani sám klient.
To ocenili i porotci ČCPR, kteří projekt ověnčili hned třemi medailemi. Na stupínek nejvyšší jsme vystoupili v prestižní kategorii Firemní (korporátní) komunikace, a odnesli si také dvě třetí místa v kategoriích Služby a Krizová komunikace. Úspěch je to zasloužený. Inu, dali jsme do toho srdíčko.
Náš projekt se navíc dostal i na pětimístný shortlist celé soutěže, ze které byl vybrán její absolutní vítěz. PRAM se jím tedy úplně nestal, hodnotitelé se nechali unést prchlivými sympatiemi a hlavní cenu udělili kampani Karel na Hrad.
Výsledky 8. ročníku ČCPR najdete zde.
Žádné komentáře:
Okomentovat